0item(s)

Nu aveti produse in cosul de cumparaturi.

Comenzi telefonice: 0746 451 355 | comenzi@cadouritalida.ro

Product was successfully added to your shopping cart.

POLITICA DE RETURNARE

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris sau telefonic comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului. Asoc. Misiunea Speranta pentru Romania (Magazinul de cadouri Talida) pune la dispozitia clientilor posibilitatea de ridicare sau de schimb a returului direct de la adresa destinatarului. Costul cu ridicarea sau schimbul returului va fi suportat de la un caz la altul fie de client, fie de Magazinul de cadouri Talida.

Asoc. Misiunea Speranta pentru Romania (Magazinul de cadouri Talida) va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. 

Unele produse sunt marcate cu eticheta aplicata de producator pe produs. Aceasta eticheta nu este prezenta in mod obligatoriu, prezenta ei fiind specifica producatorului. 

Asoc. Misiunea Speranta pentru Romania (Magazinul de cadouri Talida) poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Obligatiile care revin Asociatiei Misiunea Speranta pentru Romania (Magazinului de cadouri Talida)

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii se va face pentru urmatoarele cazuri:

-         produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site;

-         produs livrat gresit;

-         produs defect din fabrica.

Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 2 zile lucratoare de la receptionarea produselor. Banii vor fi vizibili in contul clientului in cateva zile de la efectuarea transferului in functie de modalitatea de plata aleasa sau de procedurile aplicate de fiecare banca in parte, dupa cum urmeaza:

-         in cazul platii cu cardul online intervalul dintre momentul rambursarii si intrarea sumei de retur in cont este de 2-10 zile lucratoare;

-         pentru plata prin transfer bancar intervalul mai sus mentionat este de 1-5 zile lucratoare;

-         pentru plata prin Western Union / Money Gram sau pentru alte modalitati de plata alese de client intervalul de retur este in functie de fiecare procesator de plati in parte.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate Asoc. Misiunea Speranta pentru Romania (Magazinului de cadouri Talida) personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 15 zile de la anuntarea deciziei de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii produselor.

Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:

-         Produse care prezinta modificari fizice;

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

-         Produsul livrat nu corespunde cu cel afisat pe site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

-         Produs defect, in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat, livrat, prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit in limita stocului disponibil, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

-         Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

-         Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Cheltuielile cu transportul / schimbul de pachete vor reveni clientului pentru urmatoarele cazuri:

-         produs comandat gresit de catre client;

-         produs in stare buna dar pentru care clientul s-a razgandit / a renuntat;

-         produs deteriorat pentru care clientul nu a transmis vreo sesizare in termenul de 48 ore din momentul primirii;

-         colet deteriorat in timpul transportului doar pentru cazul in care curierul a fost ales de catre client (un curier / transportator altul decat cele disponibile deja pe site).

-         coletul expediat a fost returnat de catre curier din cauza clientului (adresa gresita, clientul nu a raspuns la telefon, clientul nu a fost acasa, clientul doreste altceva etc) 

Mentiune

Magazinul de cadouri Talida verifica cu grija fiecare produse pe care le pregateste in vederea expedierii catre cumparatori. Dar in cazuri exceptionale in care produsele expediate au diferite defecte, acestea vor fi returnate si inlocuite cu altele fara defect, in limita stocului disponibil.

 Cumparatorul are dreptul sa solicite schimbarea produsului cu unul conform, sau poate solicita returnarea banilor. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista pe stoc, se va restitui contravaloarea lui.

Va rugam sa verificati produsele inainte de a le spala si folosi. Produsele spalate sau folosite nu se pot returna sau schimba.

Produsul trebuie sa fie insotit de ambalajut original (cutie sau husa transparenta de plastic, insotit de fotografie si eventual alte ambalaje incluse in cutie sau husa). Obligatoriu sa fie ambalat suplimentar pentru a nu fi lipite etichetele de catre curier direct pe ambalajul original (produsele care au etichete sau banda adeziva lipite direct pe ambalajul original al produsului, vor fi refuzate.)

 Pentru ca produsele returnate sa fie inlocuite cu altele conforme, plata transportului intra in responsabilitatea noastra.

In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, obligatoriu in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Magazinul de cadouri Talida

www.cadouritalida.ro