0item(s)

Nu aveti produse in cosul de cumparaturi.

Comenzi telefonice: 0746 451 355 | comenzi@cadouritalida.ro

Product was successfully added to your shopping cart.

LIVRARE PRIN CURIER RAPID GLS, ORIUNDE IN ROMANIA

 

          Cost transport: taxă fixă de 14.90 lei pe colet (indiferent de greutate sau ramburs);

          Aria de acoperire: toată România (livrare oriunde în România, indiferent de locație, fie la țară, fie la oraș);

          FĂRĂ taxă suplimentară pentru kilometri suplimentari;

          Procedura de expediere prin GLS este urmatoarea:

         - Dupa plasarea pe site a comenzii, operatorii magazinului vor trece la procesarea comenzii.

         - Comanda va fi expediata din depozit in maxim 24 de ore de la plasare (valabil pentru zilele lucratoare si pentru comenzile cu stoc disponibil). Sunt cazuri exceptionale in care, din cauza unor erori de inventar / descoperirea unor produse cu defect, acest termen poate fi prelungit. In aceasta situatie clientul va fi sunat de catre un operator al magazinului pentru informare si pentru oferirea unor solutii alternative. Majoritatea comenzilor plasate pana in ora 12 (zi lucratoare) vor fi expediate in aceeasi zi.

- In fiecare zi lucratoare, intre orele 14-16, curierul GLS preia coletele din depozitul magazinului pentru a le transporta in depozitul GLS din Vladimirescu, jud. Arad. La expedierea comenzii, clientul va primi pe adresa de e-mail din comanda un mesaj de confirmare a expedierii coletului (e-mailul poate intra in sectiunea de Inbox sau de Spam a e-mail-ului) dar si un SMS de confirmare care contine si codul AWB de urmarire. Din contul de pe site dar si in baza acestui SMS clientul are posibilitatea de a urmari starea coletului, intervalul orar de livrare si alte informatii.

- Din depozitul curierului coletele sunt expediate in toata tara. Coletele vor fi livrate in aprox. 1-2 lucratoare din momentul preluarii din depozitul magazinului. 

- In dimineata zilei de livrare clientul va primi un SMS in care ii va fi comunicat intervalul orar de livrare, numarul de telefon al agentului si alte informatii despre colet. Fiecare agent curier are, zilnic, un anumit traseu de parcurs, drept pentru care, daca in locatia dvs. ajunge zilnic in jurul orei 16 el nu va putea sa isi schimbe traseul pentru a putea sa va faca livrarea la ora 9.

- Cu 10 - 20 minute inainte de livrare agentul curier va contacta clientul la numarul de telefon din comanda pentru verificarea disponibilității și stabilirea locației de livrare. Daca clientul nu raspunde la telefon / numarul de telefon nu este corect curierul nu va face livrarea. Coletul nu va fi returnat ci va fi depus in depozitul GLS din zona respectiva. Pentru o noua livrare clientul va trebui sa contacteze curierul la numarul de telefon din SMS-ul primit sau sa contacteze un operator al magazinului pentru reconfirmarea posibilitatii de livrare sau pentru oferirea unor date suplimentare. Dupa oferirea acestor informatii coletul va fi pus spre livrare in aprox. 1-2 zile lucratoare. De mentionat este faptul ca pachetele trimise prin GLS nu pot fi preluate din depozitul curierului deoarece acesta nu ofera un program de lucru cu publicul.

- La livrare, in schimbul sumei ramburs (daca este cazul) agentul curier ii va preda coletul clientului insotit de o chitanta. Clientul are obligatia sa verifice daca suma de ramburs inscrisa pe eticheta coletului este aceeasi cu suma ceruta de curier / cu suma de pe chitanta. Curierul GLS nu ofera posibilitatea de a deschide coletul la livrare inainte de plata. Pentru orice reclamatii ulterioare avem rugamintea sa luati legatura cu un operator al magazinului.


Pentru detalii suplimentare te rugam sa ne contactezi la:


Telefon: 0770 213 601