0item(s)

Nu aveti produse in cosul de cumparaturi.

Comenzi telefonice: 0746 451 355 | comenzi@cadouritalida.ro

Product was successfully added to your shopping cart.

MODALITATI DE PLATA SI CONDITII DE TRANSPORT PENTRU COMENZI PRIMITE DIN STRAINATATE

OPERATORII DE TRANSPORT IN STRAINATATE SI TAXELE LOR POSTALE 

Daca doriti sa plasati o comanda din strainatate, insa la o adresa de livrare din Romania (pentru o ruda, cunostinta sau prieten) avem rugamintea sa anuntati, in prealabil, persoana respectiva despre sosirea pachetului. Din experienta noastra, multe pachete de acest gen sunt refuzate de catre persoanele destinatare.

Magazinul de cadouri Talida livreaza comenzi in afara Romaniei prin:


1. POSTA ROMANA INTERNATIONALA - ORIUNDE IN LUME / GLS INTERNATIONAL

- Tarifele de transport pentru strainatate variaza de la tara la tara si in functie de greutatea coletului. Taxele sunt calculate automat de sistemul nostru si pot fi verificate de dvs pe adresa de web site a Postei Romane la sectiunea tarife postale internationale; Pentru a afla costul de transport in strainatate pentru coletul dvs, plasati comanda dvs la noi pe site, alegeti tara si taxele se vor calcula automat;

- Plata transportului se va face de catre client, tarif care va fi inclus in costul final al comenzii care se va calcula automat conform cu tarifele Postei Romane Internationale. Pentru mai multe detalii si conditii vizitati site-ul Postei Romane: AICI

- Posta Romana / GLS International livreaza la domiciliul clientului la adresa completata in comanda.  In cazul in care clientul nu este gasit acasa de catre curier sau nu a raspuns la telefon, clientul va avea posibilitatea de ridicare a pachetului dintr-o agentie sau un depozit al curierului.

- La expedierea comenzii, clientul va primi pe adresa de e-mail din comanda un mesaj continand linkul de urmarire a comenzii (mailul poate intra in Inbox sau Spam). Avem rugamintea ca, periodic, clientul sa verifice starea coletului accesand linkul mai sus amintit. Magazinul de cadouri Talida nu-si va asuma costul returului daca clientul nu a putut fi contactat telefonic, nu a fost gasit acasa sau nu a ridicat pachetul din agentie sau depozitul in care a fost lasat de catre curierul international.

 

2. POSTA ATLASSIB - NUMAI IN EUROPA

- Taxele postale vor fi calculate automat de sistemul nostru in functie de tara si greutatea coletului; Pentru a afla costul de transport prin Posta Atlassib, plasati o comanda pe site, alegeti tara si agentia de unde veti ridica coletul si sistemul nostru va calcula automat taxele de transport;

- Taxele postale se vor plati in avans de catre client, odata cu plata comenzii. Posta Atlassib ne obliga sa platim noi inainte coletul, la depunerea lui la autocar;

- Tarile in care livreaza Posta Atlassib si taxele postale aferente, le puteti gasi AICI

- ATENTIE - coletele trimise prin ATLASSIB NU sunt livrate la domiciliul clientului. Chiar daca in comanda ati completat adresa de domiciliu, acest transportator permite doar ridicarea coletului din agentia selectata de catre client

 

3. POSTA TABITA TOUR / TARSIN - NUMAI IN EUROPA

- Taxele postale vor fi calculate automat de sistemul nostru in functie de tara si greutatea coletului. Pentru a afla taxele de transport plasati comanda dvs pe site, alegeti tara si agentia de la care doriti sa ridicati coletul, iar sistemul nostru va calcula automat taxele de transport;

- Taxele postale pot fi platite in avans sau pot fi platite de catre client la ridicarea coletului;

- Tarile in care livreaza Tabita Tour si taxele aferente le gasiti AICI

- Tarile in care livreaza Tarsin si taxele aferente le puteti gasi AICI

- ATENTIE - coletele trimise prin TABITA TOUR / TARSIN NU sunt livrate la domiciliul clientului. Chiar daca in comanda clientul a completat adresa de domiciliu, acest transportator permite doar ridicarea coletului din agentia selectata de catre acesta

 
 

INDICATII PRIVIND TAXELE POSTALE IN STRAINATATE


- Pentru a va livra coletul in orice tara doriti, la efectuarea comenzii va rugam sa selectati tara si adresa corecta unde doriti sa va fie livrat coletul. De asemenea, taxele postale va vor fi calculate automat de sistemul nostru in functie de tara selectata, de greutate si se serviciul de transport pe care il alegeti.

- Magazinul de cadouri Talida nu suporta taxele postale in strainatate indiferent de valoarea comenzii si indiferent de modalitatea de livrare aleasa, decat in cazuri exceptionale, pe baza de negociere si de marimea comenzii.

- Taxele postale pentru livrarea in strainatate sunt stabilite de operatorii de transport si nu de magazinul de cadouri Talida. Prin plasarea unei comenzi pentru livrarea in strainatate, clientul isi da acordul privind taxele postale si plata lor;

- Taxele postale pentru comenzile livrate in strainatate trebuiesc platite inainte de client. Acestea se calculeaza automat si pot fi platite online cu cardul la plasarea comenzii, prin ordin de plata, prin Western Union sau Money Gram;

- Daca clientul alege plata prin ordin de plata sau Western Union / Money Gram, acesta trebuie sa ne confirme realizarea platii, prin e-mail sau WhatsApp pentru ca noi sa o putem urmari si confirma. Coletul va fi depus la operatorul de transport ales numai dupa ce avem confirmarea platii.

- Dupa Plasarea comenzii de catre client, acesta va primi un e-mail de confirmare a comenzii cu datele contului  / datele destinatrului sumei pentru care trebuie facuta plata si suma totala de plata. Plata se va realiza printr-un ordin de plata catre contul magazinului (asociatiei). In e-mail veti gasi si suma totala de plata convertita in euro sau dolari. Dupa realizarea platii, este obligatoriu din partea clientului, sa trimita pe Mail-ul sau Whatsapp-ul magazinului, o copie a ordinului de plata / chitanta pentru comanda platita. Fara aceasta confirmare, expedierea nu se va efectua.


MODALITATI DE PLATA PENTRU COMENZILE DIN STRAINATATE

 
1. PRIN TRANSFER BANCAR

Dupa Plasarea comenzii de catre client, acesta va primi un e-mail de confirmare a comenzii cu datele contului si suma totala de plata. Plata se va realiza printr-un ordin de plata catre contul magazinului (asociatiei). In e-mail veti gasi si suma totala de plata convertita in euro sau dolari. Dupa realizarea platii, este obligatoriu din partea clientului, sa trimita pe e-mail-ul sau Whatsapp-ul magazinului, o copie a ordinului de plata / un extras care sa ateste viramentul. Fara aceasta confirmare, expedierea nu se va putea efectua.

Instructiuni pentru transfer bancar:

ATENTIE! Contul bancar de mai jos este in LEI. Chiar daca veti depune euro sau orice alta moneda in contul nostru de lei, banca va face, automat, conversia valutara.
 
Numele beneficiarului: MISIUNEA SPERANTA PENTRU ROMANIA 
 
CIF: RO26044485
 
Adresa: Sepreus, jud. Arad, nr. 19, Romania
 
Numele bancii: BCR CHISINEU CRIS, JUD. ARAD
 
Cont: RO 31 RNCB 001813 827 99 00001
 
CODE SWIFT: RNCBROBU


2. ONLINE CU CARDUL PRIN MOBILPAY

 
Odata cu alegerea tarii pentru livrare si plasarea comenzii, sistemul nostru va calcula automat taxele postale. Daca alegeti sa platiti online cu cardul, alegeti aceasta optiune si veti plati odata cu valoarea comenzii si taxele postale. Sistemul de plati online cu cardul este securizat si este oferit de compania MobilPay Romania. Plata facuta online cu cardul va fi confirmata, automat, imediat dupa realizarea platii, drept pentru care comanda va fi expediata mai rapid.

 
3. PRIN TRANSFER DE BANI PRIN WESTERN UNION SAU MONEY GRAM

 
Alegeti tara unde doriti sa va trimitem coletul, alegeti modalitatea de transport, iar sistemul nostru va va calcula automat taxele postale. Valoarea comenzii si taxele postale le puteti plati prin transfer rapid de bani prin Money Gram sau Western Union. Datele transferului le vom comunica prin email sau telefonic.


Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati:

Email: cadouritalida.ro@gmail.com

Telefon: 0770213601